MaTa MeNCiLeNg Ke BlOg CiK NaDea

Sunday, March 27, 2011

Cub Prix + Nasi Ayam Tat

Arini birthday my daddy. Untuk abah. Happy birthday abah yang ke 71. Moge panjang umur and sehatsehat selalu. Orang sayang abah macam monyet sayang pisang. Love u. Mmmuah. Sorry abah orang tak penah pelok ciom abah macam abah selalu buat masih orang belom baligh dulu. Hurm rindu plak kat abah. Abah. Orang harap dapat berbakti kat abah. Tunggu orang berjaya tau abah. Tak sabar nak blanje abah gaji first orang nanti. Mesti abah cakap membazir je an. Huhu. Habis.




Haaa hari nie jugak sayep pegi tengok Petronas Cub Prix 2011 kat Stadium Utama Kangar. Wooo. Besh giler lah. Panas pon ye gak. Habis itam akak huhu. Seb baek ah bawak payong. Huhu. Layan. Giler bising weh bunyik enjin moto. Dalam ati sempat gak berangan terlanggar bahu abang rempit pastu jatoh chenta. Cewah. Hahaha. Weh aku memang suke racer oke! Eh tak tahu? Cer bace status facebook sayep. Ade tulis. Sies nie. Huhu. 

Layan je la tengok abangabang macho tuh bawak moto lajulaju. Aku dok jaoh ah cket dari pagar penonton tuh. Kang abangabang tuh nampak kecomelan aku dah tak leh nak kosentret plak en. Huhu. Poyo la kao didie! Ehehehe. Peh bunyik enjin moto yang kuat tuh buat aku mengalami orgasm berkalikali. Eh ape tuh. Ish. Merepek. Bukanbukan. Bunyi kuat tuh buat dada aku berdebardebar gitu. Tapi besh ah. Cam excited gitu. 


Lepas layan cub prix. Aku berlenggang kangkong plak ke bundle. Hahaha. Ye aku memang minah bundle. Ade masalah? Huhu sebab aku student lagi. Tak mampu nak blanje macam korang. Layan je la. Bukan dose pon. Pastu tetibe aku lapo. Pe lagi carik port makan ah. Kali ni aku pegi Nasi Ayam Tat. Peh memang sedap. Tengok gambor pon dah tau en. Hahaha sies beb. Sedap giler babi ah. Nyumnyumnyum. Aku siap tapau tok hosmet aku lagik. Hehe. Dah tu je ah. Till then. Adios.

No comments:

Post a Comment